2015-05-11

Hundred Bridges, Wroclaw in Photos


I have a problem. I have literally no idea what or how to write about Wrocław. Not because there is nothing to write about but because I feel so overwhelmed by the city. I didn't really plan a trip there the thing was that I wanted to take a language exam that isn't organised in Tricity. So I decided I would write it in the capital of Lower Silesia, the place I haven't seen yet and heard it's definitely worth to. Mam problem. Nie mam pojęcia co ani jak pisać o Wrocławiu. Nie dlatego, że nie ma o czym, ale dlatego, że czuje sie nieco oszołomiona tym miastem. Nie planowałam tam wycieczki, poprostu chciałam napisać egzamin językowy, który nie jest organizowany w Trójmieście. Zdecydowałam sie na stolicę Dolnego Śląska, bo to miejsce, w którym jeszcze mnie nie było, a słyszałam że warte zobaczenia.

Wrocław during the night, seen from 48th store
Wrocław nocą, widziany z 48go piętra
You'll fall in love with Wrocław said my high school friend, currently living there, when I asked her if she wanted to meet while I'm in the city. She wanted. She also turned out to be living across the street to my hostel, picked me from the main station and showed me around. People are nicer here she stated on my zealous thanking.
I can't state that with certainty as I didn't spend much time with other people (and during exam you are not really focused on making new friends) but indeed the ones I talked to in hostel and after exam seemed to be extra kind. I can however state with certainty that the city has a very positive vibe. Therefore I share a couple of my favourite photos from Wrocław and I will write more about the city other time :)
Zakochasz się we Wrocławiu powiedziała moja koleżanka z liceum, aktualnie mieszkająca w tym mieście, kiedy zapytałam, czy miałaby ochotę się spotkać podczas mojego pobytu. Chciała. Okazało się również, że mieszka na przeciwko mojego hostelu, odebrała mnie z dworca i pokazała co gdzie i jak. Ludzie są tu milsi odparła na moje uroczyste podzękowania.
Nie wiem tego na pewno, ponieważ nie rozmawiałam tak dużo z ludźmi (a podczas egzaminu mało skupiałam się na nawiązywaniu znajomości) ale rzeczywiście ci, z którymi rozmawiałam w hostelu i po egzaminie, byli bardzo mili. Na pewno jednak mogę stwierdzić, że miasto ma jakąś pozytywną energię. Dlatego chcę dziś podzielić się paroma moimi ulubionymi zdjęciami z Wrocławia, a więcej napiszę innym razem :)

The city is really beautiful and full of historical spots
Miasto jest przepiękne i pełne historycznych miejsc

Wrocław is also the city where you can find the abundance of quiet places where you can clear your head as well as any sort of interesting events
Wrocław to też miasto ze sporą ilością cichych miejsc, gdzie z łatwością można się wyciszyć oraz sporą ilością ciekawych wydarzeń

There is so much happening in Wrocław. The city has a unique atmosphere. I will write a post about the city - then you will find out why the title of today's entry is 'Hundered Bridges' :)

We Wrocławiu naprawdę wiele się dzieje. Miasto ma w sobie pozytywną energię. Napiszę o Wrocławiu post - również o tym, dlaczego to miasto stu mostów :)

2 comments:

  1. Świetne zdjęcia, uważam że miasto jest bardzo ciekawe i piękne. Dużo jest tam do zobaczenia i poznania, dlatego na pewno je odwiedzę jak wrócę z mojej wyprawy ;) Jestem ciekawa jak wygląda między innymi afrykarium we Wrocławskim zoo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wrocławskie ZOO i fontanna multimedialna :D planuję odwiedzić oba miejsca jeszcze tego lata :) Miasto przepiękne i bardzo pozytywne

      Delete